2016-01-25 @ 17:05:17 / Bloggsnack

TACK my safety!!

kom hem nyss till ett stort paket som var i silver. Första tanken var ' ååh hoppas den där är till mig' och det var den! Det var ett paket ifrån mysafety och det var så fint så jag blev tårögd. Kännslan av att känna sig speciell. Fick ett brev där det stod vad de gör och sedan stod det varför de hade skickat ut detta paket till mig och det är för att sprida #mernätkärlek och att de tyckte att jag spred nätkärlek.Så öppnade jag paketet och det första jag ser är första sidan på min blogg. Det är då en pappersdator med min blogg på skärmen och sedan ett choklad tangentbord. Detta gjorde verkligen min dag så ett stort tack till MYsafety!
Det behövs VERKLIGEN mer nätkärlek!♥
 


Postat av: Julia Jansson

Åh vad fint!

Svar: Ja eller hur? Jag blev så extremt glad!!
Elin Berg

2016-01-25 @ 18:28:43 / http://nouw.com/juliasimonejansson
Postat av: Elsa

Men åh vad roligt och fint! :)

Svar: Ja men ellerhur! Jag blev så glad :')
Elin Berg

2016-01-25 @ 18:57:10 / http://henrikssonelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: