2016-02-29 @ 09:48:36 / Allmänt

Veckans planer!

Måndag: Idag så kommer jag att åka till stallet, Ljosar ska få promeneras i skogen. Jag ska även i väg att träna idag. Annars ska jag bara njuta av lovet som vi nu har! 
Tisdag: Inget stallet eller ridning står på schemat så det blir träning och bara kunna slappa! 
Onsdag: Tror att det blir tömkörning för Ljosar och jag ska träna ! 
Torsdag: Vi får se om jag ska hjälpa till i Ljosars stall men sen så ska jag iväg med Lisa och Rida lite. Får se om träningen hinns med! 
Fredag: Kommer att åka till stallet Lite senare, har insläpp/natt. Tror att Ljosar ska få massage då med. 
Lördag: På Lördag så Ska jag åka till Ljosar och sedan ska jag och lisa till Praktiken där vi var för att sova där och jobba där under söndagen som hästskötare. 
Söndag: Är på tävling hela dagen. Underbart
 


Postat av: Clara

Så vackert!

2016-03-03 @ 21:33:14 / http://clararingqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: