2016-01-19 @ 15:55:14 / Vardags snack

skoldagen och Matproblem!

Hej på er!! Jag har precis kommit hem ifrån skolan. Tänkte gå hem blogga och sen hämta träningskläderna. Idag blir det gymmet och träning med mest fokus på magen! Skoldagen idag började med ridning! Kommer att skriva om ridpasset senare då jag eventuellt får bilder ifrån passet.  Mycket blandade känslor av passet men ni får läsa om det ikväll! Efter stallet så åkte vi till skolan och hade 2 lektioner! 

I Skolan så har jag stora problem med att äta. Vi har en matsal där det är kanske 7 skolor till som har matsalen där. På samma ställe. Jag har svårt med utrymmen där det är mycket folk. SOM det är där.  Det var väl en av de första anledningarna till att jag slutade äta. Jag åt i 1an men åt där max 8 gånger i 2an och har varit där 3 gånger nu i 3an. Nu kan jag inte äta där för att maten är så äcklig så jag mår illa. Detta blir då väldigt fel i mitt matschema och hur jag ska äta nu när jag tränar. Det blir liksom att jag bara äter middag då jag har vädligt stora problem med att äta frukost med. Det är så jobbigt för jag vet inte hur jag ska göra... ♦ Hur har eran skol/jobbdag varit idag? 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: