2016-01-01 @ 12:24:00 / Vardags snack

Om mig

Jag heter då Elin och jag är 18 år. Jag går sista året på djurgymnasiet inriktning häst. Detta är mitt 12 år som jag rider och hästar är en stor del av mitt liv. Jag har en foderhäst vid namn Ljosar och en medryttarhäst som heter Ymer.  I familjen så har vi en hund vid namn Trixie samt så äger jag en kanin som heter 'lilla grå'. 

Jag är en glad och sprallig tjej som har panikångest och har slängar av socialfobi. Vilket är en kamp i vardagen. Jag har svårt att åka tunnelbana och vara i  folkmassor. Min familj består av mamma, pappa, bror och syster samt min älskade pojkvän Danne ♥
Jag älskar även att fotografera och en av mina drömmar är att åka till island och fotografera samt se de vilda späckhuggarna. Jag vill verkligen hjälpa de späckhuggarna som är i fångenskap. Det är en 'fråga' som jag brinner för! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: