2016-01-05 @ 19:57:19 / tags

Nyårslista!

Beskriv året med tre ord
Oro, kärlek, stress.

Bästa köpet?
-
Måste ha varit min tävlingsKavaj 

Vem har du umgåtts med mest?
-
Familjen och Danne..

Har du blivit bättre på något?

- Min ridning har blivit mycket bättre.

Vad var extra dåligt med året?

- Träningen och plugget har gått sådär, men nu går det bättre!

Lärde du känna några nya människor?

- Några underbara hästvänner!

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

- Ridit mitt första ärvarv!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

-När vi skrev på papprerna till fodervärd ♥

 

 

Har du haft ett förhållande under 2015?
- Ja ♥

 
 

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest till island!!

Vad var din största tabbe 2015?

- Ramlade på pendeln.. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
När jag blev fodervärd på Ljosar, och alla praktiker!

 Lisa och jag på sundbyholm ' take me back' ♥♥

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

- Leva livet utan socialfobi och panikångest

Tror du 2016 kommer bli lika bra?

-2016 ska bli 100 gånger bättre!!

Vart reste du under 2015?

-Ingenstans! Till skärgården haha det ända

 

Vad kommer du sakna från 2015?
-  Nej

Vad spenderade du mest pengar på?

Hästarna helt klart!!

Och så slutligen: dina planer inför 2016?

 Mina planer inför 2016 är att leva livet, vara med vänner, fixa jobb och ha kul ♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: