2016-01-02 @ 10:37:31 / Vardags snack

Godmorgon på er!

Vaknade för någon timme sedan och ska nu ta och äta frukost och sen så är det dags att åka ner till stallet. Det snöar jätte mycket så vi får se ifall det blir någon ridning eller inte. Ifall jag ska rida så blir det ett till pass på volten för att fortsätta gårdagens arbete. När jag kommer hem ifrån stallet så ska jag ta och äta lunch eller så tar jag med mig lunch till stallet. Har inte riktigt bestämt mig ännu.. Efter stallet så kommer jag och Danne gå ner till gymmet och köra mage samt springa 5-7 km på löpbandet. 
Det är dagens planer och jag tror att detta kommer att bli en toppen dag! 
 
En gammal ridbild ifrån ridskolan!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: