2016-01-01 @ 17:49:00 / Träning

Dags att dra till gymmet.

Kom precis hem igen ifrån stallet och gu vad jag är trött. Det blev lite hets i stallet då hästen jag red blev extremt stressad och steppade och försökte resa på sig. Men det gick bra. Fick sjus hem av en tjej istallet så vi gick även och handlade så kom hem nu och det är dags att gå ner till gymmet. MEN jag är så trött och då blir jag så oinspererad. Vilket gör allt så mycket tråkigare. Skulle nu bara vilja ligga hemma äta en chokladkaka och chips. Men jag ska kämpa för att få den kroppen jag verkligen vill ha. När jag kommer hem ifrån gymmet så ska jag se till att göra ett tränings schema som ska sättas upp i mitt rum.
Jag har haft mitt gym kort sedan Agusti men har tränat en del till och från. Det var ett tag som det gick jätte bra och jag gick ner ett par kilo men sen så slutade jag ioch med att det var mycket stall och skola så jag hade ingen ork. Så jag slutade gymma och åt mycket godis och var typ alltid sugen på choklad. Det är jag nu med men jag kan stå emot. Denna gången ska jag iallafall verkligen träna fullt ut och inte sluta pga ' tidsbrist' eller att jag är för lat. Jag kan bättre än så.

Bilder ifrån weheartit
 
 


Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Fina bilder :)

2016-01-01 @ 22:09:42 / http://emblasofia.blogg.se
Postat av: Sosso

Woow Elin!! Vad duktig du är som tränar o kämpar på!! Heja heja :D

Svar: Åh Tack så mycket!! :D
Elin Berg

2016-01-03 @ 14:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: