2016-01-19 @ 19:05:16 / Träning

Dagens träningspass

Nu är jag hemma igen. Idag så blev det ca 1 timme på gymmet, lite mer. Jag började med att värma upp, det blev 3 km på 26 minuter. Sprang 1.5 km utan att stanna vilket är stora framsteg med. Efter det så började jag med styrke träningen. Idag så stod det triceps/mage på schemat. Började med Tricepsen vilket tog emot mycket men jag gjorde det. Sedan över gick jag till mage. Magen är det roligaste jag vet att träna så gjorde en del övningar där. Så skönt!! Efter så avslutade jag med att cyckla 3 km innan jag gick och handlade!

Det är så kul nu när jag börjar se resultat på träningen så nu fortsätter träningen efter 1 veckas vila. jag vilade förra veckan eftersom att jag var sjuk men nu är jag på banan igen!!

Dagens träningsklädsel!
 


Postat av: Annie

Fin blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket!!
Elin Berg

2016-01-19 @ 20:03:10 / http://anniehorselife.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt att vara på banan igen! :)

2016-01-20 @ 18:52:27 / http://katteselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: