2016-01-25 @ 07:34:57 / Vardags snack

Dagens och veckans planer.

Måndagens/Dagens planer: Idag så är dagens planer först skolan, börjar väldigt sent idag så Ljosars medryttare kanske tar honom idag. Beroende på om Ljosars medryttare tar honom eller inte så ska jag plugga när jag kommer hem och sedan gymma. Om hon inte kan ta honom så kommer jag inte att kunna träna utan då måste jag plugga! 

Tisdagensplaner: Imorgon så börjar jag dagen med att åka till enskede med skolan och rida. Bilder kommer förmodligen! Sedan så åker vi tillbaka till skolan och har 2 lektioner till sen så slutar vi. Efter skolan så kommer jag att träna samt plugga. Har ett prov denna vecka samt snart en inlämningsuppgift som måste göras!

Onsdag: Skolan som vanligt. Den skoldagen är ganska lugn. Efter det så ska jag iallafall till Ljosar vi får se vad vi hittar på beroende på hur underlaget är!

Torsdag:  Jag måste plugga på torsdag, en hästfri dag så måste försöka plugga in plugg och träning! uuuush.. 

Fredag: Skolveckans sista dag. Har en väldigt skön dag i skolan.Har stallet då och fredagsmys! Längtar redan!!

Lördag: På lördag så ska jag med min syster och hitta på lite roligheter men det är något som kan ta hela dagen. Vi ska gå och kolla på kaninfoder och lite andra saker! 
 
Söndag: Planerna för söndag är att tömköra Ljosar och beroende på hur mycket träning det blir på vardagarna så kanske det blir ett träningspass här med. Jag och Danne ska även åka till stan och kanske gå på bio. Det kommer att bli sååå mysigt!!!♥
 


Postat av: Ros-Marie Johansson

Härligt bild på dig 😄 hoppas det är bra med dig? Kram Ros-Marie

2016-01-26 @ 15:13:55 / http://simplewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: