2016-01-06 @ 21:58:56 / Vardags snack

Dag 6/366 avklarad!

Nu lutar denna dag mot sitt slut. Dagen började hemma med en god smothie frukost. Efter frukosten så gick jag och Danne ner till gymmet och började med uppvärmingen 3 km blev det på 25 minuter. Igår var jag snabbare men man kan inte vara på topp. Sedan så började vi med Axel övningarna och över gick till rygg övningarna. Till sist stretchade vi. Jätte skönt. När passet var klart så gick jag och fixade mig för sedan var det dags för mig att gå till farmor och farfar där vi blev bjudna på middag. 

Det var lika gott som alltid. Idag så bjöds det på stek med potatis och gräddsås. Så umgicks vi och det var min bror, syster och hennes kille samt barn, min morfar och mamma och pappa var där så det var jätte trevligt men jag var jätte trött mot slutet.  Så gick vi hem och jag satte mig vid datorn och kollade runt på gamla minnen där av wången inlägget. Efter det så kollade jag pappa och mamma på en film, så kom danne en bit in i filmen. 

Nu ska vi gå och lägga oss, Danne ska jobba imorgon så det blir att gå upp tidigt! Godnatt på er!♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: