2016-01-04 @ 20:45:50 / Träning

Dag 4/366

jag har nästan precis kommit hem, har bara hunnit att äta. Träningen idag var så rolig. Dock så var det extremt mycket folk. Som sagt så började vi med att springa/gå 3 km. jag har tränat nu i 1 vecka regelbundet och märker redan av att min kondis blir bättre. Så gick vi över och började träna Bicepsen. Även där så orkade jag köra mer vikt på en av övningarna vilket gjorde mig glad. Bara att få känna en liten förändring är mycket. Då hittar jag verkligen insperation. Sedan fortsätte vi med benen. Kännslan när man har tränat klart benen är så skön! Så dagens gym pass är jag extremt nöjd med! 
Efter det så gick jag och handlade hem sen så kom jag hem och åt. Nu ska jag dra till Danne och sova där. Vi ses i morgon igen!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: