2016-01-26 @ 23:02:11 / Vardags snack

Dag 26/366

Godkväll på er! Nu är denna dagen slut och jag tänkte skriva om min dag som vanligt! Dagen började med ett jätte bra ridpass på fina milton som jag skrev om innan. Efter det så återvände vi till skolan där vi hade 2 lektioner. Så åkte jag hem och nästan direkt så åkte jag och mamma iväg med min systers kille till ica maxi och handlade lite. När vi hade handlat klart där så åkte vi till min syster och efter det så åkte vi till rusta. Jag köpte ingenting idag trots att jag letade efter en sak till en vän.. En hemlis som jag inte kan skriva om.. ♥
Idag så köpte vi hem donken.. jag var inte sugen alls men jag orkade inte laga mat till mig själv så det var lika bra att bara ta... 

När jag hade ätit så träffades jag och Danne. Vi gick ner till gymmet och gjorde ett mage/ triceps pass. Det var super kul och jag fick så bra hjälp av danne idag och jag blev inspererad. Danne är till så bra hjälp när han har tålamodet och det blev en rolig träning idag. Vilket jag inte har känt på ett tag vilket är helt underbart♥

Nu är vi hemma och vi ska faktiskt gå och sova nu så jag hoppas att vi ses imorgonbitti imorgon igen ♥ Godnatt på er♥
 


Postat av: Veronica

Så fin design du har. :)

2016-01-27 @ 00:42:08 / http://acinorev.blogg.se
Postat av: Elin

Härligt att både gympasset och ridpasset gick så bra! :)

Svar: ja verkligen! så skönt!! :D
Elin Berg

2016-01-27 @ 06:46:47 / http://liveloveride.blogg.se
Postat av: Tuva Björnwall

Härligt att det gick bra på gymmet :)

Svar: Ja verkligen!! :D
Elin Berg

2016-01-27 @ 07:08:04 / http://nouw.com/fattagaloppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: