2016-01-02 @ 23:31:55 / Vardags snack

Dag 2/366

Nu är den andra dagen på detta år avklarat. Har haft fullt upp idag, började med en tur till stallet där jag red både i paddocken och ute iskogen vilket var super mysigt. Promenerade även Ymer ♥ Sedan så åkte jag hem och åt innn det var dags att gå ner till gymmet. Var på gymmet i nästan 2 timmar idag. Började med att vara på löpbandet i nästan 50 min och klarade 5.5 km. Väldigt skönt att få det avklarat. Efter det så tränade vi mage vilket är nog det roligaste jag tycker att träna. Så efter ett 2 timmars träningspass så gick jag och Danne och handlade. 

När vi kom hem så lagade jag met, wook grönskaker med ris, vilket var jätte gott. Innan jag och Danne kom hem så gick vi och handlade Annanas, melon och banan som jag sedan skar upp. Detta var då istället för godis denna lördag kväll. Medans vi åt de så kollade vi på den nya Beck filmen. Jag tyckte att den var lika bra som de andra ( jag älskar beck) dock lite sorglig.. 

Min dag var lika bra som jag hade förväntat mig, hur har din dag varit? ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: