2016-01-16 @ 22:13:46 / Ljosar

Dag 16/366

Kall men härlig har denna dagen varit. Jag har varit så extremt trött men släpade mig ut till stallet, ramlar på bussen för att jag var så trött. Kom till stallet och fixade sedan så tömkörde jag ljosar. Idag blev det på ängen och han rörde sig så fint! Blev så lycklig!! ♥ Efter det så släppte jag in hästarna med hjälp av några stjänor istallet. Så kom farfar oc sjusade mig hem och då for det iväg till ishallen då jag och danne åkte skridskor en kortis. Super mysigt!! Så handlade vi med oss mat hem och har bara slappat sedan dess. Så härligt!! Nu ska vi sova imorgon blir det full rulle hela dagen! 
Jag bjuder på ett colage som gjordes förförra året. Underbara bilder♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: