2016-01-14 @ 22:52:58 / Vardags snack

Dag 14/366

Denna dagen spenderades i stallet med en av mina bästa vänner Lisa. Jag följde med henne till hennes medryttarhästar och vi red en stund. Men innan ridningen så fixade vi alla stallsysslor. Jag red iallfall islänningen Blida. Det var ungefär 15 minus ute och trots skor som ska kunna hålla typ 30- grader, 2 byxor, tjockjacka och 2 tröjor och ett par stora tjocka handskar så frös jag jätte mycket! Jag red barbacka och vi red i skogen. När vi skulle vända hem så blev Blida super pigg och drog iväg i tölt men resten av tiden så skrittade vi bara förutom när de blev super pigga! Jag har haft en super mysig dag och ska nu gå och lägga mig! Hur har eran dag varit? 


Några bilder ifrån sommras när jag red Blida! 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: