2016-01-13 @ 10:55:17 / Vardags snack

Dag 11-12/366

Imåndags så gick jag ner till läkaren och fick reda på att det var ett virus som jag hade. Så jag var hemma hela dagen. Igår beslöt jag mig för att gå till skolan. Vi var på enskede ridskola på morgonen och red. Men jag avstod ifrån att rida.Men jag fotade klassen när de red. Så åkte vi tillbaka till skolan och hade vanliga lektioner. När skolan var slut så åkte jag hem och lagade mat samt bakade. 
DEN bakningen var hemsk, ush. Skulle då göra chokladbollar.. gjorde en sats men allt gick fel och då fanns det inte ingerdienser till att göra en ny. Så det var bara att gå och handla igen. var sååå arg. Men jag hade inget val, så jag fick gå och handla och göra om det.. Men då blev det mycket bättre! Efter det så gick jag hem till Danne och sov där ♥
 En bild från i sommras i brist på bilder♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: