2016-02-01 @ 12:44:48 / Vardags snack

Veckans planer

Måndag: Idag så går jag till skolan till ca klockan 5 och då bär det av direkt till stallet för att vetrinären kommer ut och ska kika på Ljosar.. 
Tisdag: Ridprov med skolan. Ska efter det se ifall jag kanske ska träna beroende på hur jag mår.. 

Onsdag: Går i skolan som vanligt, ska till Ljosar efter skolan, Vi får se vad som vi hittar på! 

Torsdag: Skolan, och sedan så måste jag börja planera inför praktiken.. 

Fredag: Har Ljosar som vanligt och insläppet i stallet, ska fixa honom jätte mycket och mysa eftersom att jag åker iväg på söndagen!

Lördag:Planerar att rida ut Ymer,klippa manen på Ljosar och även börja packa hemma till söndagens lilla resa. 


Söndag: På söndag så får vi se om jag hinner åka ut till stallet, det ska handlas samt åka iväg till praktiken, den sista praktiken för gymnasiet.. 
 
 


Postat av: Filippa

Lycka till med provet. :)

Svar: Åh tack så jätte mycket!! Nu är det gjort!!
Elin Berg

2016-02-01 @ 15:56:30 / http://mydayishappy.blogg.se/
Postat av: Vilma

Låter som en mysig vecka, härligt att ha lite grejer att göra

Svar: Ja eller hur! :)
Elin Berg

2016-02-01 @ 17:00:30 / http://www.petterssonvilma.blogg.se
Postat av: Hanna

Hur mår du?
Låter som din vecka blir en bra vecka!

Svar: Jag har mått mycket bättre, är förkyld och sjuk :c Hoppas att det blir en bra vecka iallafall!!
Elin Berg

2016-02-01 @ 17:43:03 / http://liveloveride.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: