2015-12-24 @ 12:23:00 / Vardags snack

Välkommen!

Hej på er, kul att ni har hittat hit! Elin är mitt namn och jag är 18 år fyller 19 den 21 februari. Bloggen kommer att komma igång 'påriktigt' den 1/1- 2016 men kommer blogga innan det med. Syftet med denna blogg, denna gång är att jag ska kunna skriva i en dagbok om nästan precis vad som helst och dela med mig av mitt liv. Det kommer då att handla om mitt liv med hästarna, djuren jag har hemma, min familj men även de svårigheterna jag har som panikångest och socialfobi och vad jag gör för att fösöka få det att bli bättre! 

Jag är då som sagt 18 år och går sista året på gymnasiet där jag går inrikting häst. Som det ser ut just nu på hästfronten så rider jag på ridskola, med skolan har en medis samt en foderponny som det kommer att skrivas så mycket om. Idenna bloggen så kommer ni få läsa om mitt liv och min vardag!

 
Jag och min foderponny Bjökhems Ljosar foto: Alexandra
 

 



Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2015-12-24 @ 12:23:12 / http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: