2015-12-30 @ 12:56:18 / Vardags snack

30/12-15

Vad ska ni hitta på idag? Själv så har jag inga planer alls förutom att dra ner till gymet och Gymma med Danne. Så skönt och inte ha något annat för sig, göra precis vad som passar sig själv. Sitter just nu och kollar på youtube och har precis ätit frukost. Danne gick upp kl5 och åkte till jobbet, då vaknade jag såklart och blev vaken ett tag till ca 6 tiden då jag somnade vilket slutade med att jag vaknade halv 12 igen. 
 
Igår så hade jag en dag som jag inte gjorde något heller förutom att träna. Jag tränade med Danne igår som vanligt och vi började med att gå/jogga/springa 3km och efter det så tränade vi ben. Vi var på gymmet i ca 1 1/2 timme.. Såå skönt. Jag har en slags hat kärlek till träningen.

Nä, nu ska jag gå och börja fixa mig och ta en sväng till centrum med mamma. 
Bild på mig och danne i midsommras ♥↓
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: