2016-01-04 @ 13:07:08 / Planering

Veckans planer!

Hej på er. Nu börjar vecka 1 detta år och om 1 vecka så börjar skolan igen. Så jag tänkte dela med mig av veckans planer till er!
 
Dagens planer: Ska fixa rummet, Städa upp lite och dammsuga, samt städa grå's bur och iväg och träna. På tränings shemat idag så är det biceps och ben. Till uppvärming så är det 3 km joggning och kanske 5 km cyckling med. 

Tisdagens planer: Jag ska förmodligen iväg och träffa en vän! Så ska jag träna triceps samt mage. 
 
Onsdagdagens planer: Då ska jag på middag hos farmor och farfar. Samt träna rygg och axlar!
 
Torsdagens planer: Jag ska bara slappa, njuta av den sista dagen då jag inte gör något på lovet. Träna ska jag iallafall göra och då är det Ben på schemat!
 
Fredagens planer: Ska ut till Ymer, får se om det blir ridning eller om vi bara promenerar. På gymmet så är det bröst och fys!

Lördagens planer: Jag ska till stallet, har Ymer så då får vi se om det blir ridning eller inte. Så ska jag träna, då är det mage och springning. Efter det så ska jag faktiskt gå ut med mina vänner för förstagången!! ♥
 
Söndag: Vila ifrån träningen och då ska jag och Danne ut i stan och gå på museeum igen! Såå mysigt!! ♥
 
Bild ifrån nyår↓
Ska ni hitta på något speciellt denna vecka? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: