2016-02-02 @ 13:15:04 / Allmänt

Planer för livet..

Igår så kom det en hippolog till skolan och hade en föreläsning och vi fick även hem våra studentmössor. Det fick mig att inse att det är dags att planera mitt liv nu, vad vill jag egentligen. 
Jag vill forstätta jobba med hästar, jag kan inte tänka mig något annat än djur iallafall. Nu ska jag jobba i typ 1 år när jag tar studenten och samtidigt plugga upp mina ämnen för att sedan söka in till hippologpogramet och utbilda mig till hippolog helt enkelt. Är det någon som kikar in på bloggen och går hippologpogrammet eller någon som är hippolog kanske? Planerna komemr förmodligen att 'ändras men det är detta jag vill just nu.. TAR ni studenten iår? 
 I början av förra året så ville jag bli fotograf.. 
Foto: Alex


Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande att läsa! :) Själv tog jag studenten för 2 (!?!!?) år sedan och har fortfarande inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv, haha ;)

Svar: Åh! Det kan vara så ibland! Vad jobbar du med idag? :)
Elin Berg

2016-02-09 @ 08:05:59 / http://spontan.blogg.se
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Det är aldrig lätt att veta vad man vill. Men allt faller på plats tillslut. Jag är supernöjd vart jag är i livet nu, men om 5år kanske jag gör något helt annat, det är det som är så spännande! se möjligheter, satsa på det du vill och jobba hårt för det, då kan det inte gå fel :)

Svar: Ja precis!! :D
Elin Berg

2016-02-09 @ 17:12:03 / http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: