2016-01-24 @ 18:07:00 / Bloggsnack

Det är så svårt att koda.

Klockan halv 5 alltså 16:30 så bestämde jag mig för att börja fixa min blogg. Nu 18:00 är jag hyfsat klar. Jag ska fixa en NY Header som ser lite bättre ut än 3 bilder. Men det nu är all kodning nästan klart iallafall. Ska centrera inläggen lite men jag är så trött nu. jag är Extremt dålig på att koda trots att jag har bloggat i väldigt många år sedan 2009 typ så kan jag inte koda. Så efter att ha förstört HELA desingen ett par gånger och nästan brutit ihop pga att det är så jobbigt att hitta osv. ÄR det bara jag som tycker att det är extremt svårt? Det borde finnas bättre system för att just koda. Ett enklare för amatörer i kodning.. som jag.. Haha nej men jag ät ganska nöjd ska endast fixa en snygg men enkel header. Men det kommer! Håll utkik!!
Här har vi den nya Headern som snart kommer att bytas ut! 
 
 
 


Postat av: ISABELLA

Haha det är inte alltid så lätt att koda, men det är ganska kul! :)

Svar: Nej verkligen inte! Som tur var så fick jag hjälp nu ändå! Vet inte vad jag hade gjort annars!! hahha :D
Elin Berg

2016-01-24 @ 20:02:38 / http://isabella.vione.se
Postat av: Josefin Nilsson

Kan verkligen bara hålla med dig, det är sjukt svårt att koda :)

Svar: Ja! Man måste ha tålamod.. Vilket jag inte har hahah!
Elin Berg

2016-01-25 @ 12:23:42 / http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: