2016-01-03 @ 18:09:11 / Vardags snack

Dag 3/366

Jag kom precis hem efter en heldag i stan. Igår så bestämde jag och Danne oss för att åka in till stan och gå på Arme museumet. Så vi började med att åka in till stan och åt lite mat för att sedan gå till museumet. Vilket var jätte kul, fick testa på att hålla i vapen, testa gå på lina osv. Så det var jätte roligt!! 
Efter det så fortsatte vi med att gå till djurgåren och där bestämde vi oss för att gå på nordiska museet. Så fortsatte vi med att gå ner till djurgårdsfärjan för att se om båtarna gick, vilket de gjorde. Så vi åkte till Slussen och där ifrån till gullmars. När vi var i gullmars så tog vi en fika på espresso houseoch drog hem. Nu är vi hemma och jag är så trött. 

Har vilodag ifrån både stall och gym idag så nu resten av kvällen ska jag bara ta det lungt och kolla på film. Min dag har varit jätte bra! Bild från idag där jag gjorde ett test på Armemuseet! ↓
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: