2016-01-22 @ 23:02:44 / Vardags snack

Kvällstankar..

Jag ligger i sängen och tankarna flödar efter en sånhär vecka. Veckan är inte slut men skolveckan är. Denna skolveckan har varit ett helvette. Massor av tårar och ångest. Jag har inte sovit bra sedan i tisdags. Har haft ångest på kvällarna varit deppig och sovit oroligt vilket har resulterat till att jag har varit extremt trött med. Jag har knappt tränat pga min ångest och att jag har varit ledsen men det behövs med. Man måste lyssna på sig själv och ta det lugnt när man behöver.Jag är okså ledsen och förvånad över hur människor faktiskt betersig. Otacksamma och extremt EGO och tänker inte på andra. Näe uch. Hatar även när folk säger saker och pratar runt omkring och Ljuga. Jag blir så less. Nej idag har det inte heller varit en bra dag. Men nu är det helg och jag ska NJUTA av den. Sova och bara försöka ha kul. Vara med min glädjespridare Ljosar. Nu ska jag stänga ner datorn och sova. hoppas eran skol/jobb vecka har varit bättre än min. En av de värsta skolveckorna i mitt liv.. I onsdags hade jag iallafall värsta skoldagen hittills i mitt liv.. ♥
Godnatt på er.. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: