2016-01-24 @ 11:09:49 / Vardags snack

Dags att fixa sig!

Godmorgon på er! Hoppas att ni har sovit gott inatt, jag har sovit ordentligt och sovit ut för första dagen denna vecka. Det har varit en extremt tung vecka och därför har jag knappt kunnat sova. Men denna dagen ska jag ta vara på tiden av att inte vara trött.. Idag så ska Alex med till stallet och hon ska fota mig och Ljosar. Så det ska bli kul att få nya bilder så nu ska jag börja fixa mig inför fotograferingen!! 
 En bild alex fotade på oss förra sommaren ♥


Postat av: Elin

Jättefin bild! Längtar efter att se bilderna :D

Svar: Tack så mycket!! Vad kuul! Jag längtar efter de med!! :D
Elin Berg

2016-01-24 @ 14:09:11 / http://katteselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: