2016-01-17 @ 20:03:59 / Vardags snack

dag 17/366

Denna dag har varit så mysig. Jag och danne började dagen med att vi åkte och tog hand om Ljosar. Vi mockade, och fixade ljosar, tog en promenad på ca 15 min och Ljosar var pigg och ville trava på mycket. Efter det så gick jag och danne vidare och vi åkte till slussen. Ifrån slussen så tog vi färjan över till djurgården och där gick vi på Vasa museumet. Det var sååå mysigt så när vi hade gått där ett tag och kollat klart så åkte vi till slussen och promenerade där ifrån till ett av mitt och Dannes favoritställen, iallafall inne i stan. Gamla stan. Så mysigt var det så vi gick till Espresso house där vi fikade så gott. Efter vi hade varit där inne i ca 20 min så fick jag panikångest  och vi gick där ifrån. På sistonde så har det gått väldigt bra med min panik och socialafobi men idag så var det mycket folk på fiket så det var bäst att gå därifrån bara. Så åkte vi hem, hem vägen gick jätte bra och jag åkte tunnelbanan utan problem. Min panikångest har satt stopp för mig många gånger att åka tunnelbana men det börjar bli mycket bättre så ibland går det utan att jag har någon ångest eller panik alls! Superskönt!
När jag kom hem så började jag laga mat nästan påengång. Det blev en grillspätt liknande rätt, fast med potatisgratäng. Super gott var det iallafall! Hur har eran dag varit? Min dag har varit jätte bra!
Bilder från Gamla stan på väg till tunnelbanan! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: